Skuteczność filmu reklamowego

szykowanie planu zdjęciowego pod film reklamowy

Filmy reklamowe to materiały filmowe, które są prezentowane w telewizyjnych blokach reklamowych. Poprzez różnego rodzaju spoty reklamowe my, jako telewidzowie, możemy dowiedzieć się o zarówno nowych, jak i istniejących już od jakiegoś czasu, produktach i usługach. Oczywiście zachęceni nimi mamy ich spróbować, skorzystać z nich. Innymi słowy, przynieść zysk firmie, która reklamuje swoją działalność poprzez te właśnie filmy reklamowe.

O sukces reklamy video zadba dom produkcyjny

To właśnie dzięki reklamom telewizyjnym wiele firm próbuje dotrzeć do nowych klientów i tym samym zwiększyć swoje obroty. Jest to jak najbardziej zrozumiałe postępowanie, gdyż takie filmy reklamowe promujące produkty i usługi reklamowanej firmy obejrzy tysiące ludzi. Bardzo istotną sprawą jest, aby takie filmy promocyjne były produkowane przez odpowiednich ludzi, a miejscem ich pracy jest dom produkcyjny. W końcu nim reklama trafi na ekrany telewizorów, najpierw musi ona powstać, a nawet zostać wymyślona.
Sprawdź ofertę domu produkcyjnego GrandFox: filmy reklamowe Kraków

Powstawanie filmu promocyjnego

Jak można się tutaj domyślić, w pierwszej kolejności trzeba wymyślić, co chcemy zareklamować. Następnie trzeba też ułożyć hasło reklamowe z użyciem nazwy produktu, jaki w takim filmie będzie prezentowany. Właściwie wymyślić całą treść reklamy, a więc opracować scenariusz filmowy. Dalej trzeba zorganizować plan zdjęciowy, na którym zostaną nakręcone ujęcia filmowe do reklamy. W filmie ktoś musi zagrać lub czytać tekst, więc należy też zatrudnić aktorów oraz lektorów. Następnie można nakręcić wspomniany film, a na koniec film podlega obróbce i końcowemu montażowi. Tak to właśnie mniej więcej wygląda.

Spoty reklamowe a filmy reklamowego

Jako spoty reklamowe przyjęło się określać te najkrótsze nagrania filmowe, trwające z reguły po kilkanaście sekund. Dłuższe materiały to już filmy reklamowe. Zarówno dłuższe, jak i krótsze reklamy video spotkamy w telewizji. Jako telewidzowie na pewno zauważyliśmy, że kiedy jakikolwiek produkt dopiero wchodzi na rynek, prezentowana reklama jest dłuższa niż wtedy, kiedy dany produkt już przez jakiś czas jest na rynku. Wtedy taka reklama jest skracana, bo w pewnym sensie nie trzeba już tak dużo odbiorcy pokazywać czy tłumaczyć. Niemniej jednak stworzenie i nakręcenie reklamy telewizyjnej to bardzo potrzebna działalność, którą świadczy dom produkcyjny.

About the Author

You may also like these